marietteisrael.reismee.nl

Laatste weekje is begonnen!

SabaH al-gier,

Kee-ief Halek?

Ja, ik leer hier steeds meer Arabische woordjes, erg leuk! :)
Donderdagavond kwam Emma bij mij op bezoek. Een wat oudere Nederlandse dame die hier sinds augustus is om een jaar vrijwilligerswerk te doen in Ebenezer home. Mooi om te horen hoe ze hier in Israël terecht is gekomen.

Vrijdag is mijn eerste dag bij de laatste docent Engels, miss Reem. Dat betekent dus ook dat mijn laatste weekje hier is aangebroken..

Toen ik op school kwam, kwam een meisje uit grade 9 vragen of ik nog even bij miss Layla wilde komen. Natuurlijk, prima. Wat bleek? In de klas die gisteren al presentaties hadden gehouden over Nederland waren nog een paar meiden met een presentatie. Na deze presentatie zei de lerares: ‘jij hebt niet alleen veel van onze cultuur geleerd, maar wij hebben ook veel van jou cultuur geleerd!’

Er werd ook nog bij gezegd: ‘because you are a good teacher, enthusiastic and we love you!’

En daar ging ik de klas weer uit, onder applaus en handkusjes. Hoe goed wil je je dag beginnen! :)

Dan de les bij miss Reem, waar ik natuurlijk te laat ben. Maar dat is geen probleem. Ik mag mezelf even voorstellen, waarna de les verder gaat. Dit is ook grade 9, waar een grammarles op het programma staat. Vol verbazing woon ik deze les bij, wat een rust en orde heerst hier! Aan het eind van de les mogen ze in tweetallen alvast hun huiswerk maken. Dit mag alleen fluisterend, wordt er niet gefluisterd, dan krijgen ze direct een waarschuwing. Ondertussen loopt ze door de klas en vraagt hoe het gaat. De les is klaar voordat de bel gaat. Ze vertelt later dat ze haar horloge voor zich legt om de tijd in de gaten te houden.

Dan op naar grade 8, hier mag ik me ook voorstellen. Door de lerares wordt gevraagd wat ze van Nederland weten: ‘coffeeshops, drugs en windmolens. Oei, dat geeft toch niet een heel goed beeld van Nederland. Omdat het vrijdag is wordt er vandaag niet uit het boek gewerkt maar wordt er een activiteit in groepjes gedaan. Dus wordt de hele klas verbouwd zodat er groepjes zijn. De eerste activiteit is een blad waarop 3 situaties staan, de leerlingen moeten de ‘feelings’ en het verhaal hierbij beschreven. De volgende les wordt gekeken welk verhaal het beste is. De 2e activiteit is een hymne, waarin de ontbrekende woorden moeten worden ingevuld. Deze antwoorden krijgen ze aan het eind van de dag via de app.

Het 3e uur hebben we grade 10. Ook hier mag ik me eerst weer voorstellen. Ja, we blijven bezig vandaag ;) de leerlingen krijgen een grammar herhaling van de afgelopen 2 jaar. Oei, dat is zo te zien ver weggezakt! Ook wordt er besproken wat ze op de toets krijgen. De lerares is heel positief naar de leerlingen toe, een fout antwoord wordt niet afgekapt, maar netjes afgesloten.

Na deze 3 uur hebben we een pauze van 15 min. onze enige pauze vandaag. ( op vrijdag wordt de 2e pauze altijd overgeslagen, zodat de scholen eerder uit zijn).

De docenten vinden het leuk om tegen mij in het Arabisch te praten en dan te kijken of ik het snap. Als ik dan in het Engels antwoord, vinden ze dat helemaal leuk. ;)

Ook loopt er een man rond (hier ook wel King Edward genoemd), die me altijd begroet in een heel aantal talen:’ SabaH al-gier, Shalom, bonjour, Gute tag, good morning, goedemorgen, how are you?’ en dat allemaal vliegensvlug ;)

Met een lerares natuur-scheikunde met wie ik vaak praat in de pauzes, maak ik ook nu een praatje. Ze vind het heel jammer dat ik al bijna wegga, ik blijf toch wel tot de kerst? Of kom dan terug met kerst? Sorry, wie weet een ander jaar ;)

Het 4e uur hebben we grade 11, en daar gaan we vandaag voor de 4e keer mezelf voorstellen. Hier krijg ik na het voorstellen een applaus en wensen ze we: ‘good luck’ en ‘enjoy’ .

2 leerlingen hebben een presentatie. Michael Jordan, een beroemde basketbalspeler uit de USA is het onderwerp. Tijdens de presentatie onderbreekt de lerares hun een paar keer en stelt een vraag of legt iets uit. Op de PP ( dat is PowerPoint opa en oma ;) ), staat alle tekst die de jongens op lezen. Na verloop van tijd komt 1 van de jongens los van het scherm en vertelt hij waarom ze voor dit onderwerp hebben gekozen. ‘Michael Jordan speelde in een witte wereld, dat was erg hard. Het was niet alleen een basketbalspeler maar ook een great person. Hij ging niet bij de pakken neerzitten, opstaan en doorgaan!’

Er worden een aantal citaten van MJ aangehaald.

“I've missed more than 9000 shots in my career. I've lost almost 300 games. 26 times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.”

“If you're trying to achieve, there will be roadblocks. I've had them; everybody has had them. But obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it.”

De les die de leerlingen meekrijgen is: geef niet op, volg je hart!

Na de presentatie krijgt iedereen cake, ook omdat het vrijdag is. Aan 1 stukje heb ik echt genoeg. Maar ook hier krijgen je dan te horen: ‘echt niet nog 1?, eet je niet?’

Er zijn nog 6 min. over voordat de bel gaat. Dus wordt aan mij gevraagd of ik het education systeem van Nederland wil uitleggen. Iedere keer merk ik dat dit erg lastig is.

Het 5e uur hebben we weer grade 10. Tijdens dit uur moeten ze een literature test maken.
Eerst worden alle vragen besproken voordat ze beginnen. En als ze bezig zijn loopt de lerares ook rond om vragen te beantwoorden. Aan het eind van deze les komt er een jongen naar mij toe die vertelt dat hij 2 jaar geleden in Nederland is geweest. Hij weet alleen niet meer hoe het heet. Maar hij heeft foto’s. Het blijkt oa de Zaanse schans te zijn.

Het 6e uur is grade 11 aan de beurt. Hierbij wordt een tekst uit het boek gelezen en er vragen bij gemaakt. De tekst gaat over het veranderen van je gezicht door een plastic chirurgische ingreep. Hier heeft de lerares een gesprekje over met de klas. Wat denken jullie ervan?

- Het is oke, als je niet gelukkig bent met wat je van God gekregen hebt.

- Iedereen heeft een eigen gezicht en dat maakt iedereen uniek.

- Gezichten van Libanese vrouwen lijken op plastic.

- Soms is het oké, bijv. als je in je gezicht bent gebeten door een hond, maar niet als je het doet om op iemand anders te lijken.

- Als je een heel ander gezicht heb, heb je voor de buitenwereld ook een ander identiteit.

Er is ook nog een ethische issue: God heeft je dit gezicht gegeven.

De les wordt besloten met: ‘challenge yourself creatively and take the big leap make your dreams a reality’. Ook deze lerares geeft de leerlingen dus levenslessen mee.

Het laatste uur hebben we grade 12. De laatste keer dat ik me vandaag mag voorstellen. Ook hier wensen ze me ‘good luck’ en hopelijk een fijne tijd.

Ook hier lezen ze een tekst en maken ze er vragen bij. Ondanks dat het het laatste uur van de week is en het de 12th graders zijn, heerst ook hier veel rust. Zou dit komen doordat het 5 pointers zijn?

1 jongen is wel erg nieuwsgierig. Hij probeert mee te lezen met wat ik opschrijf en vraagt of ik dat een probleem vindt. Nee hoor, je snapt het toch niet ;)

Aan het eind van de dag bespreken de lerares en ik de dag nog even en de planning voor de komende week.

Vandaag trouwt een vriendin in Nederland, helaas kan ik daar niet bijzijn, maar via internet kan ik wel met de kerkdienst meeluisteren. Hoewel, in het weekend heb ik hier altijd een nog slechtere verbinding. Welgeteld 11x moet ik internet weer aanzetten. Theo heeft zijn ‘ja’ woord gegeven, en Arja ook gaan we maar vanuit (dat heb ik helaas gemist ;) )

Zaterdagochtend bezoek ik de dienst in de Bethesda gemeente. Ik wist in welke straat hij stond maar niet precies waar. Ik kom vrouwen tegen in lange rokken en ga ze achterna, dit brengt me bij de kerk ;). (achteraf gezien ben ik hier al heel wat keren langsgelopen). Ik wordt begroet door 1 van de voorgangers, als ik verte waar ik vandaan kom, begroet een andere man (David) me met: ‘Hartelijk welkom’. Dan sta je wel even raar te kijken als je Nederlands hoort. Aan het begin van de dienst worden een aantal speciale gasten welkom geheten. Een Duitse vrouw die vrijwilligster is bij Ebenezer home en ik. Ik moet even m’n hand opsteken zodat iedereen kan zien wie ik ben. Erg bijzonder.

Deze dienst lijkt veel op de Arabische dienst afgelopen zondag in Nazareth. Ook deze dienst bestaat uit 2 diensten, waarin in de eerste dienst het avondmaal gevierd wordt. Voor mijn gevoel is dit echt een dienst van de hele gemeente. Diverse mannen bidden hardop of geven een lied op om te zingen. Er gaat een schaal met matzes door de kerkzaal en vervolgens een schaal met wegwerkbekertjes wijn. In de pauze komt er een Nederlandse jongen naar me toe. Via Maarten en Marita had ik al over hem gehoord. Hij doet hier een onderzoek voor zijn studie. Aan het eind worden er mededelingen gedaan over gemeenteleden. Aan het begin van de 2e dienst mag het pas verloofde paar naar voren komen, alle oudsten binnen voor hen. Ook wordt er gebeden voor een aantal mensen die naar het ziekenhuis moeten. En er wordt gebeden voor de nabestaande van de aanslagen in Parijs. Ook hier heerst verbijstering en de grote vraag wat er nog meer gaat gebeuren. Na de 2e dienst ontmoet ik ook nog een Nederlandse vrouw. En tot slot maak ik een praatje met de vrouw van David ook in het Nederlands. De moeder van David blijkt uit Nederland te komen. Zij zelf komt uit Tsjechië, is opgegroeid in Duitsland en kwam hierin om Hebreeuws te leren, maar ze leerde Nederlands door de jeugdboeken van David te lezen. De voorganger maakt ook nog een praatje met me en vind het erg jammer als ik vertel dat dit de laatste zaterdag hier in Israël is, ik ben altijd welkom hier.

Het is erg mooi weer vandaag, dus ik besluit om het paadje naar de grot van Elia maar eens op te zoeken, want volgens Emma moest die daar toch echt zijn. Nelianne en ik hier waren hiernaar op zoek geweest, maar hebben hem niet kunnen vinden dachten we. Als ik boven op de berg ben, blijkt dat we het paadje wel hadden gevonden, maar dachten dat het niet goed was. Als ik weer beneden ben, kuier ik nog een poos over het strand, eet een Italiaans ijsje (1 bolletje is hier geen 1 bolletje maar wel iets meer ;)) en zie de zon ondergaan (16.00), om 16.30 is het al echt donker!

Zondagochtend mag ik uitslapen van mezelf. Maar helaas, die vlieger ging niet op. Om 7.00 hoor ik al een vreselijke herrie. Het lijkt wel alsof ze met een boormachine naar binnen komen. Even later staat Bjorg aan de deur. Ze had al een paar keer aangebeld, maar door de herrie hoorde je geen bel. Dus na hard kloppen (lees bonzen) hoorde ik het wel. Ze vertelt me dat ze boven me bezig zijn met een verbouwing, als goed is is dat alleen vandaag.

Na een lange douche, besluit ik om maar weg te gaan, want om hier te blijven zitten is niet echt grappig. Ik beklim weer de Karmel Onderweg naar boven kom ik langs het Franse consulaat waar kaarsjes staan en bloemen liggen. en neem een kijkje bij de grot van Elia. Daar is niet veel te beleven, via het strand loop ik weer terug. Genietend van het mooie weer. Dit weekend is het nog zo’n 28-30 graden, en loop hier heerlijk met korte mouwen en slippers. Dat zal nog wennen worden straks in Nl. brr….

Vanavond mag ik een hapje eten bij Johanneke en kan ik gelijk een paar nieuwe boeken meenemen, want ik ben al door de voorraad heen! Johanneke, dankjewel voor de gezelligheid, de lekkere maaltijd (een Arabische maaltijd!) en de fijne gesprekken J

’s avonds bezoeken we de Arabische dienst hier in Haifa. Het gaat over Efeze 6, de geestelijk wapenuitrusting. Dit wordt duidelijk gemaakt door een PP waarin afbeeldingen getoond worden met de onderdelen van een Romeinse wapenuitrusting. Tot slot word er nog een filmpje laten zien, waarin al deze onderdelen ook weer naar voren komen met de boodschap. De voorganger benadrukt: ‘ga niet naar bed voordat je wapenuitrusting compleet is.’ Een mooie dienst!

Na afloop van de dienst komen diverse mensen naar mij toe om ‘God bless you’ te zeggen. Ook komen er 2 meiden naar me toe die willen weten wat ik hier doe. Als ze horen dat ik hier stage loop weten ze al wie ik ben. Ze hebben me gehad op school afgelopen vrijdag. Tja, dat zou zomaar kunnen, ik heb tot nu toe al zo’n 600 leerlingen gehad en die herken ik echt niet allemaal ;)

Ook deze voorganger die ik nog even spreek zegt dat ik altijd welkom hier.

Nog iets wat ik jullie mee wil geven: de Europese kerken zitten door de grote stroom vluchtelingen met hun handen in het haar. Ze willen graag iets doen voor de vluchtelingen, maar door oa de taalbarrière is dit heel moeilijk. De voorganger is inmiddels door diverse kerken benaderd of hij alsjeblieft wil komen. Hij is al in Zwitserland geweest en hoopt binnenkort te vertrekken naar Finland. Een mooie kans om het Woord verder te brengen, maar ook zeker niet zonder gevaar! Bidden jullie voor hem?

Vanmorgen toen ik wakker werd, was het eerste wat ik dacht: ‘o nee, het regent!’

Ik vind dat ik wel een keertje in bed mag ontbijten ;)

Ondanks dat het regent en af en toe een klap onweer is het toch nog 25 graden buiten. Nog niet echt winterweer dus ;)

Vandaag heb ik een thuiswerkdagje en hoop ik hard aan mijn onderzoek te kunnen werken, alle gegevens verwerken, lessen voorbereiden etc.

Via het nieuws, dat ik sinds de afgelopen dagen weer een beetje bijhoud, lees ik dat de EU om 12.00 een minuut stilte houdt voor de slachtoffers in Parijs. Hoeveel ik me al beetje een inwoner van Haifa begin te voelen, ben ik ook een Europeaan en om lokale tijd 13.00 hou ik ook een minuut stilte.

Vanmiddag besluit ik om tussen de regenbuien even een frisse neus te halen en een rondje te lopen door Wadi Nisnas. Ondanks het advies van diverse lokale mensen heb ik nog steeds geen paraplu gekocht. Dus trek ik mijn vest maar aan waar een capuchon aan zit. Dit heb ik geweten, geen enkele regenbui gehad onder weg, maar wel erg warm! Onderweg kom ik diverse leerlingen tegen die me gedag zeggen, ook de man van guesthouse Maria kom ik tegen en maakt even een praatje. En als ik bij Wadi Nisnas een toerist de weg wijs, voel ik me echt meer een inwoonster dan een toerist ;)

Voordat ik naar Maarten en Marita in Nazareth ging was ik niet lekker, maar gelukkig ging dat daarna beter. Sinds ik weer terug ben van Maria guesthouse ben ik ook weer verkouden. Gisteren bedacht ik me ineens hoe dat kwam, ’s avonds als ik bel met Nederland zit ik buiten op de grond, omdat staan vaak te lang duurt , misschien toch niet zo slim ;)

Het aftellen is nu toch echt begonnen. Johanneke en Gibran vroegen gisteren of ik al naar huis wilde. Nou nee, ik heb het hier ontzettend naar m’n zin en ben er al wel achter dat voor alle indrukken en informatie deze tijd toch echt te kort is. Van hun mag ik blijven, maar of bepaalde mensen in Nederland daar zo blij van worden? ;)

Ik ga nog even hard verder aan mijn schoolwerk!

Tot de volgende blog :)

Ps.1 Het internet is hier al een aantal dagen niet optimaal via mijn telefoon, dus als je wilt bellen kun je het beste even een smsje sturen, dan zorg ik dat ik buiten sta. Aangezien ik niet de hele avond buiten verblijf ;)

Ps.2 nu ik de blog teruglees zie ik dat er wel wat Engels in staat, sorry mensen! ;)

MH

ik kijk er naar uit je weer eens real live te spreken !!
Al zouden de mensen willen dat je wat langer bleef daar zeg ik come back ; p

wulpen

Soekran lieve jet, voor je kaart... Je houd ons echt volledig op de hoogte, heel leuk! Nou, sterkte en veel plezier de laatste dagen.

oma en opa

Nou Mariëtte het is weer een heel verhaal geworden, met al je belevenissen. Je voelt je daar ook al aardig thuis, maar nog enkele dagen en het zit al weer op. Hopelijk wegen de "laatste loodjes" niet zwaar. Ook wij zullen fijn vinden om je weer te zien en te spreken. We hopen en bidden dat je aan het einde van deze week ook weer veilig thuis mag komen.
We wensen je daar nog een paar fijne dagen toe en een goede en voorspoedige terugreis naar Nederland.

PS We weten nu ook wat PP betekend. En wat de Engelse teksten betreft met m`n MULO Engels van jaaaaaaren terug kan ik het nog wel wat begrijpen

Joke

Hoi Jet, jij maakt veel mee. En wat een indrukken doe je op. Het wordt nog wennen voor je als je straks terug bent in Nederland.
Geniet nog van je tijd in Israël. We hopen je snel weer te ontmoeten.

Job

Dag Mariette,

Jammer voor je dat je terug moet. Of vind je het jammer omdat je dan weer je familieleden ziet ;-p ? Weet je wel hoe onbeleefd het is om maar een plak cake te nemen? Afvallen doe je maar in Nederland ;-#...

Groet,
Je neefje

Mrs Helen Baker

Hallo, Welkom by Oasis UniCredit Lening firma ... Dit is 'n finansiële instelling wat magtig is om mense wat finansiële hulp nodig het te help! Ek is hier om jou te stel om 'n lening program. Het jy 'n maklike lening nodig het? Is jy in 'n ernstige krediet / skuld en finansiële bystand of lenings nodig om 'n besigheid te begin? As jy verwerp deur die banke en die eiendom lening? Hier is die toepaslike rentekoers is 2% en die lening wissel is om finansiële ondersteuning, persoonlike lenings en onversekerde lenings beskikbaar aan te bied. Om aansoek te doen vir 'n lening vandag, kontak Oasis UniCredit Lening firma (oasisunicreditloanfirm@gmail.com)

Maria Tomas

Goede dag vrienden.

Ben je nog op zoek naar een lening, en je bent door de banken afgewezen of bedrogen. Ik kreeg een onroerend goed lening van € 300.000 uit Senator Walter. hij is echt een goede en gerenommeerde geldschieter.

Neem contact op met Senator Walter op; senatorrpwalter@hotmail.com

Avant Loans

Welkom bij AVANT LENINGEN, heeft u online een echte lening nodig om uw facturen veilig te stellen? Start een nieuw bedrijf? Heeft u een persoonlijke lening nodig? of zakelijke lening, vraag een snelle en gemakkelijke lening aan om een ​​nieuwe financiering van uw projecten te starten tegen een laagste rentetarief van 2% neem contact met ons op via e-mail {avantloan@yahoo.com} voor elke vorm van lening en een bedrag naar keuze.

Louis Bonny

Hallo

Einde van het jaar seizoensgebonden lening is momenteel beschikbaar, van toepassing voor een snelle, betrouwbare lening van elk type 2% rente via
(bonitecloancompany@gmail.com) beTuttelen ons en u zult getuigen van onze geloofwaardigheid; Uw succes is onze prioriteit; In God vertrouwen we.

Bedankt.
Whatsapp: + 2349077216298

william

Hallo
Wij zijn professionele handelaren, die wekelijks aan forex en binair verdienen voor investeerders, zullen u graag alles meer vertellen over ons investeringsplatform waar u al vanaf $ 200 geld kunt investeren en wekelijks $ 2500 kunt verdienen, veel mensen hebben eerder geprofiteerd van dit investeringsaanbod en tijdens dit convid-19-virus, als u door dit coronavirus financiële problemen doormaakt en u hulp nodig hebt bij het betalen van rekeningen, kies dan gewoon een geschikt investeringsplan voor uzelf en begin wekelijks winst te maken

$ 500 om in 7 dagen $ 5.000 te verdienen
$ 1000 om in 7 dagen $ 10.000 te verdienen
$ 5000 om in 7 dagen $ 50000 te verdienen

Om uw investering te starten, neemt u contact op via WhatsApp: (+12166263236)
e-mail: carlose78910@gmail.com

Susan Benson

Hallo dames en heren, heeft u financiële hulp nodig? Ik ben Susan Benson. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

Heeft u een zakelijke lening, persoonlijke lening, hypotheeklening of een lening nodig om uw project te voltooien? als uw antwoord ja is, raad ik u aan contact op te nemen met mijn kantoor. We verlenen allerlei soorten leendiensten, waaronder langlopende en kortlopende leningen. Voor meer informatie, schrijf ons via e-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) of stuur me een bericht rechtstreeks op WhatsApp via: +447903159998 en ontvang direct een reactie.

Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen bij het vervullen van al uw ambities. Wij zijn gespecialiseerd in het bieden van gestructureerde financieringsoplossingen aan individuen en bedrijven op de meest effectieve en snelste manier.

Hier zijn enkele redenen waarom u contact met ons zou moeten opnemen voor een lening;
* Gemak - U kunt altijd en overal een lening aanvragen.
* Flexibel bedrag - u beslist hoeveel u wilt lenen.
* Snelle directe financiering - Ontvang uw lening binnen 24 uur na goedkeuring.
* Flexibele rentevoet - Betaalbare rentevoet van 3%.
* Hoge goedkeuringspercentages - u heeft 99,9% kans om de lening te krijgen
* Flexibele terugbetaling - U moet de terugbetalingsdatum kiezen, wekelijks, maandelijks of jaarlijks voor een periode van 1-30 jaar.
* Eenvoudige online applicatie.
* Persoonlijke begeleiding en expertise.
* Geen verborgen kosten

Loop een kans niet mis door een gebrek aan financiële middelen. Neem nu contact op met mijn bedrijf, we kunnen u helpen met een lening omdat we talloze individuen en organisaties hebben geholpen die over de hele wereld in financiële moeilijkheden zijn gekomen

Voor meer informatie over ons leningsaanbod kunt u ons uw leningsaanvraag sturen via
E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
WhatsApp / Telegram: +447903159998

Tussenpersonen / Consultants / Makelaars zijn welkom om hun klanten mee te brengen en zijn 100% beschermd. In alle vertrouwen werken we samen voor de voordelen van alle betrokken partijen.

Elizabeth Walter

Nu lenen bij LendingTree
contact: (lendingtreeloans@pm.me)

Verander de manier waarop u leent met leningen via LendingTree. LendingTree heeft sindsdien het online leenproces gestroomlijnd en meer dan een miljoen mensen geholpen de financiering te krijgen die ze verdienen. LendingTree wordt ondersteund door enkele van de meest gewaardeerde investeerders in de wereld. LendingTree biedt toegang tot persoonlijke leningen voor leners met een gemiddeld inkomen die hulp nodig hebben bij zaken als schulden met hoge rente, verbetering van het huis of onverwachte uitgaven voor een rentetarief van slechts 3-5%, afhankelijk van het type lening.

Het verkrijgen van een legitieme lening is altijd een groot probleem geweest. Voor degenen die een financieel probleem hebben en een oplossing nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​ongedekte lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand of de verhouding tussen schulden en inkomen, lage kredietscore en vele andere redenen. LendingTree zal u gemakkelijk de lening geven die u wenst en we streven ernaar om onze standaard van uitmuntendheid te handhaven wanneer we
onze diensten aan klanten wereldwijd aanbieden.

Overige contactgegevens
1: lendingtreeloans@protonmail.com
2: lending-tree@outlook.com
3: lendingtreegroupinc@gmail.com

Verhulst Patrick Marc

{SLUIT DE ILLUMINATI AAN IN BELGI}

illuminatitempleoracle@gmail.com
* Verlang je naar roem, rijkdom, krachten, rijkdom en wil je al je
dromen uitkomen? Ben jij een opkomend artiest, danser, zakenman etc
de Great Illuminati Society biedt je een levenslange kans om te maken
je verlangens komen tot vervulling. Sluit je aan bij de illuminati en heb al je
hartenwensen komen door, snelle auto's, roem, geld, invloed en macht.
Verdien maandelijks $ 500.000 om lid te worden en $ 1.000.000 om te doen wat
je graag doet. Heb je interesse neem dan contact met mij op
op illuminatitempleoracle@gmail.com Opmerking: de ultieme term en
voorwaarde is dat we onze eed alleen voor jezelf houden.*

Verhulst Patrick Marc
Hoge Tempelpriester.

Daniël Djonno

Dag iedereen

Mijn naam is Daniël Djonno ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Amsterdam. Ik ben op zoek naar een lening online en alles wat ik krijg is oplichters, maar ik vond dit lening bedrijf genaamd Patricia Kingsman lening bedrijf en ik heb mensen online getuigt over er goede daden dus ik besloot om te proberen als ik weer gelukkig zal zijn dus ik heeft een lening aangevraagd van 350.000,00 euro en de leningverstrekker, mevrouw Patricia Kingsman, verzekerde mij dat binnen 12 uur mijn lening op mijn bankrekening zal staan. Vandaag zag ik dat mijn bank mij bericht schreef dat er een bedrag van 350.000,00 euro is in mijn account en ik dank Patricia Kingsman omdat ze echt is, dus als je een online lening nodig hebt, wees alsjeblieft niet opgelicht zoals ik van dit bedrijf solliciteer omdat zij het enige echte bedrijf is dat online leningen verstrekt. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Timéo Stijn Mathys Ayoub

My name is Timéo Stijn Mathys Ayoub. I am from Amsterdam Netherland i want to write to the internet that if you need a real loan Patricia Kingsman is the real loan company that gives loan i applied for a loan from this company last week Friday and i just received my loan from them today so everyone if you need a real loan without been scammed this is the right company to apply from thus company is truly great and they are real so many people that have been scammed if you need a loan without being scammed this is the real company that gives loans i applied for a loan from this company Patricia Kingsman and i received my loan today so anyone around the world if you need a true loan locate this company and be rest assured that this company is going to put a smile to your face. the company can be contacted via mail or whatsapp their mail address is patriciakingsman.loans2016@gmail.com and there whatsapp number is +1 (604)243-8456. Thanks to anyone that will read this message this company does not know am doing this Am only doing it for people in need of a real loan to be safe.

Thomas Liam Max

Alle dank aan Patricia Kingsman voor het helpen van mij met mijn lening nadat ik 6 keer ben opgelicht door neppe mensen die clams worden om geldschieters te worden.

Mijn naam is Thomas Liam Max, ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Den Haag. Een maand geleden was ik op zoek naar een online lening en ik zag verschillende kredietverstrekkers op internet en met wat valse getuigenissen en ik solliciteerde van hen en alles wat ik kreeg was oplichters, ik solliciteerde meer dan 6 bedrijven en ik werd helemaal bedrogen. Dus ik gaf de hoop op totdat ik besloot om opnieuw te controleren of ik hulp zou vinden terwijl ik aan het zoeken was en ik vestigde me op zoek naar een legitieme leningmaatschappij.Ik vond dit bedrijf met de naam Patricia Kingsman-leningmaatschappij.Ik zag veel getuigenissen waar mensen commentaar op gaven haar, maar omdat ik vals werd bedrogen, dacht ik dat het een oplichterij was, maar ik deed wat mij werd gevraagd en ik wachtte op mijn lening en mevrouw Patricia Kingsman vertelde me in minder dan 8 uur dat je veilig bij mijn lening was, ik geloofde het niet want ik dacht dat het ook een oplichterij was, dus die dag was het nacht in Nederland en ik sliep 's ochtends uit het nest toen ik wakker werd kreeg ik een melding van mijn bank dat er geld op mijn rekening stond en belde ik meteen mijn bank om te bevestigen en de bankmanager vertelde me dat ik onmiddellijk naar de bank moest komen en ik ging meteen toen de bank werd geopend toen de bankmanager mijn rekening controleerde, zagen we een bedrag van 135.000,00 euro en ik vertelde mijn manager dat ik online een lening had aangevraagd en mijn bank manager was geschokt als er wa is nog steeds een echt en legitiem leenbedrijf online ik ben zo blij allemaal dankzij Patricia Kingsman ik besloot om op het internet te schrijven omdat ik andere mensen het zag doen en over dit bedrijf te getuigen, daarom post ik dit bericht online aan iedereen die dat nodig heeft een lening, zelfs als u eerder bent bedrogen, solliciteer bij dit bedrijf en wees gerust dat dit bedrijf u niet zal teleurstellen. Met vriendelijke groet aan iedereen die mijn bericht leest en u kunt contact opnemen met dit bedrijf via mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com, ze gebruiken ook Whatsapp, het nummer is +1 (604)243-8456. Nogmaals mijn groeten aan iedereen die mijn bericht leest en ik bid dat je gelukkig bent zoals ik nu ben met dit bedrijf omdat ik meer mensen naar dit bedrijf breng om te helpen.

Samantha Esmee Maaike

Goede dag iedereen mijn naam is Samantha Esmee Maaike en ik kom uit Amsterdam Ik wil deze kans gebruiken Ik moet dit bericht nu op het internet schrijven als iemand van jullie op zoek is naar een echte lening Dit is het juiste bedrijf om contact op te nemen Ik ben een zakenvrouw en ik hebben een lening aangevraagd in een legitiem bedrijf uit 2020 en de naam van het bedrijf is het leningbedrijf van Patricia Kingsman. Zij helpen mensen sinds 2017 en we zijn nu in 2022 en ik heb zojuist mijn lening van hen ontvangen, dus als iemand van u een lening nodig hebben en van toepassing zijn omdat ze echt zijn ik bid gewoon dat mensen die hulp nodig hebben met een lening, niet worden opgelicht, daarom gebruik ik deze kans om dit bericht op internet te schrijven als je een lening nodig hebt solliciteer vanuit dit bedrijf, zodat u niet wordt opgelicht wanneer u solliciteert bij het verkeerde bedrijf. hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

fijne dag iedereen en ik bid dat jullie allemaal blij zijn zoals ik vandaag ben

Sara Gielen Marie

Hi everyone. My name is Sara Gielen Marie i am from Netherland i saw people testified about this company called Patricia Kingsman loan company and it is a good thing i was also a victim of scam 3 times until i found this company called Patricia Kingsman loan company God bear me witness this company is real and legit i am a single mother of 3 kids and i work in 2 places to earn more money for me and my kids this company helped me after in explained to them the company told me not to worry that i was going to receive my loan safely i was afraid cause i was cheated before i thought the same thing was also going to happen to me but i said to my self God knows best. The company told me it was 8 hours to receive loan and i thought about it 8 hours to quick i said okay the loan amount i was looking for was 350,000.00 Euro and after i did all the company asked me to do and i sent my required information i received my loan in 8 hours time as stated. When i received my loan i said to my self God is the one who made me found this company and i have already introduced this company to 1 of my friend who also needs help so anyone here or anywhere you see this post if you need a real loan this is the only company that can help without any doubt of fail i am happy everyday because of this company and God i pray God make Mrs Patricia Kingsman last in this world so she can continue to help people in need. I contacted this company via mail which is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Thanks to anyone who reads my message and post.

Anneke Adolphe Merckx

Goede dag iedereen op deze site

Mijn naam is Anneke Adolphe Merckx ik kom uit België en ik vertrek in de stad Brussel ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om een ​​paar weken geleden op internet te schrijven over mevrouw Patricia Kingsman ik had een lening nodig en ik werd voor ongeveer 2.000 euro bedrogen door valse geldschieters dus op een dag besloot ik opnieuw naar een lening te zoeken omdat de lening erg belangrijk was voor mijn bedrijf, toen vond ik mevrouw Patricia Kingsman en ik zag zoveel mensen getuigen over haar bedrijf en ik wist niet zeker of haar lening legitiem was, maar ik besloot om te geven het was een poging en ik vroeg een leenbedrag van 87.000,00 euro aan ze vertelde me alles wat ik moest doen inclusief een vergoeding die ik moest storten in eerste instantie ik dacht dat het oplichterij was maar ik probeerde het omdat ik zag dat mensen ook over haar getuigden goede daden dat ze erg aardig en behulpzaam is, dus toen ik het geld voor mijn lening stortte, verzekerde ze me dat ik mijn lening in minder dan 8 uur of uiterlijk 8 uur op mijn bankrekening zal ontvangen, ik zei oké en ik wachtte gisteren ik kreeg een bericht van mijn bank dat ik heb een bedrag van 87.000,00 euro op mijn bankrekening bijgeschreven, dus ik nam contact met haar op en vertelde haar erover en ze was blij dat ik mijn lening heb ontvangen. En ik beloof mezelf dat iedereen die me heeft geholpen, ik haar naam overal op internet zal delen met haar geweldige hulp. Dus iedereen in België of over de hele wereld als je een legitieme lening nodig hebt, neem dan contact op met mevrouw Patricia Kingsman, want ze is legitiem en ik weet nu zelfs of er nepmensen zijn die smeken om geldschieter mevrouw Patricia Kingsman te lenen. Iedereen die een snelle lening nodig heeft, neemt contact met haar op via WhatsApp of per post, maar ik heb via WhatsApp contact met haar opgenomen omdat het sneller gaat. Whatsapp-nummer is +1 (604)243-8456 en het e-mailadres van het bedrijf is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Bedankt en groeten aan iedereen die mijn bericht heeft gelezen.

Joslen Funding

Ik vertegenwoordig Joslen Commercial Funding en zoek de aandacht van oprechte en betrouwbare personen die financiële hulp nodig hebben.

We openen een kans voor iedereen die financiële hulp nodig heeft. We verstrekken leningen aan geïnteresseerde investeerders, bedrijven en particulieren voor schuldconsolidatie, kopen, bouwen, bedrijfsverbetering, herfinanciering van commercieel onroerend goed en persoonlijke leningen.

Wij bieden;
• Vaste rente: 2% Per jaar zonder onderpand. (Alleen identificatie)
• Vaste looptijden van: 1 - 10 jaar.
• Bedrag variërend van: €5,000.00 Euro - €10,000,000.00 Euro.

Gelieve terug te keren als u projecten heeft die financiering nodig hebben voor onmiddellijke overweging en onderhandeling.

Neem contact op met mijn privé e-mail via joslenfunding@gmail.com

Uw dienst,
De heer Craig Francis
Financieel directeur
Joslen Commerciële Financiering

Mariana Brennstein

Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had afgeschreven. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: Sabinhelps@gmail.com of WhatsApp haar op +7 901 709-57-43

emily faye

Bent u op zoek geweest naar financieringsopties voor uw nieuwe huisaankoop, bouw, onroerendgoedlening, herfinanciering, schuldconsolidatie, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom in de toekomst! Financiering gemakkelijk gemaakt bij ons. Neem contact met ons op aangezien we onze financiële dienst aanbieden tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte leentermijnen, met 100% garantielening. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen voor verdere procedures voor het verwerven van leningen via: joshuabenloancompany@aol.com

Inga Eugenus

Ik was zo in de war en er kapot van toen mijn man me zonder een woord achterliet, ik had hem hard nodig omdat ik zoveel van hem hield. Dus een vriend van mij stelde me voor aan Dr Ilekhojie die haar en haar vriend ooit met elkaar verzoende. Ik sprak rechtstreeks met de dokter die me verzekerde van verzoening met mijn man nadat een ritueel is gedaan om onze verloren verbinding te herstellen. Precies 3 nachten later keerde mijn man plotseling terug naar huis en begon te huilen en om vergeving te vragen en te vertellen hoeveel hij mij en onze kinderen miste. Ik accepteerde hem terug en sindsdien zijn we een gelukkig gezin. Als je een relatieprobleem hebt, raad ik je aan contact met hem op te nemen. WhatsApp: +2348147400259 E-mail: gethelp05@gmail.com

Motina Nojuss

Mijn leven is terug!!! Na 2 jaar gebroken huwelijk liet mijn man me achter met twee kinderen en mijn leven was verwoest. Ik had zin om er een einde aan te maken, ik pleegde bijna zelfmoord omdat hij ons met niets achterliet. Ik was al die tijd emotioneel down en het leven lijkt zinloos. Op een trouwe dag toen ik op internet aan het surfen was, kwam ik verschillende getuigenissen tegen over Dr Ilekhojie. Sommige mensen getuigden dat hij hun ex terugbracht, sommigen getuigden dat hij de baarmoeder herstelt en ziekten geneest met kruiden. Ik was meer geïnteresseerd in verzoening met mijn man, die Dr. Ilekhojie binnen 3 dagen mogelijk maakte. Nu is mijn man terug en sindsdien leven we gelukkig. Dank je. Hier laat ik zijn contactpersoon voor iedereen. E-mail: gethelp05@gmail.com Whatsapp/Viber: +2348147400259

Clairee Emerick

Het begon met kleine misverstanden, waarna hij me vertelde dat het goed zou zijn om een pauze te nemen, wat volgens mij een breuk werd. Hij zoekt me niet meer. Dit bracht me verdriet omdat we al samen zijn sinds de middelbare school en hij was mijn eerste en enige liefde. Ik zocht overal op internet naar hulp en toen zag ik zoveel mensen getuigenissen uitbrengen over Dr Ilekhojie, ik kreeg zijn contactpersoon via een van de opmerkingen en sprak met hem over mijn situatie en hij legde het proces van verzoening uit en hoe hij zal help me me over drie dagen met hem te verzoenen. Het is nu precies een maand geleden dat ik contact met hem heb opgenomen en alles is perfect verlopen en ik moest dit bericht plaatsen omdat hij alle goede woorden verdient om me te helpen. Ik laat hier zijn contact met alle eerlijkheid achter E-mail: gethelp05@gmail.com of neem contact met hem op via WhatsApp +2348147400259

illuminati europe headquarter

Groeten van de Grote Orde van Verlichting van het hoofdkwartier van illuminati europa en voor de hele wereld, dit is een open kans om lid te worden van de Brotherhood of the Enlightened, waar je je verloren dromen kunt herstellen, en ook waar je het licht van rijkdom kunt zien, en geluk zonder bloedoffers.

Voordelen ontvangen voor nieuwe leden die in het licht staan
1. $ 550.000 contante beloning.
2. Een nieuwe, gestroomlijnde droomauto kost $ 150.000
3. Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
Een maand overleg met de 5 beste ter wereld.
Leiders en 5 belangrijkste persoonlijkheden ter wereld. Als je geïnteresseerd bent, neem dan contact op met de vorige e-mail=illuminatieuropeheadquarter@gmail.com of onze whatsapp +34602182632

Metje Dehaan

Wees gewoon blij! Heb lief en wees geliefd! Wees de beste versie van jezelf voor jou!!! . Ik wilde gewoon een succesverhaal delen! Ik heb zojuist mijn ex-man teruggekregen met de hulp van DR Ilekhojie.. Sinds zijn verzoeningsspreuk is mijn man teruggekeerd en hij is trouw en dichter bij mij dan voorheen. Je kunt ook contact met hem opnemen en je relatie herstellen. WhatsApp: +2348147400259 E-mail: (gethelp05@gmail.com)

Fiorenz Elmas

Liefde geeft nooit op, verliest nooit het geloof, is altijd hoopvol en houdt stand onder alle omstandigheden. Ik was de laatste persoon op aarde die het feit accepteerde dat spreuken bestaan of niet werken totdat ik werd doorverwezen naar Dr. Ilekhojie die zoveel mensen heeft geholpen met zijn krachtige verzoeningsspreuken. Ik had geen andere keuze dan het te proberen, want 3 maanden na de scheiding werd ik gedegradeerd op mijn werkplek vanwege depressie en gebrek aan concentratie. Ik weet niet wat ik moet doen om hem terug te krijgen, maar ik dank God dat hij Dr Ilekhojie heeft gebruikt om mijn geluk en liefdesleven binnen 48 uur terug te krijgen. Vorige week hier, ben ik terug gepromoveerd naar mijn functie en ik ben hier om mijn eigen ervaring te delen met deze man genaamd Dr Ilekhojie. Ik weet niet wat je vandaag doormaakt, maar weet dat er in elke situatie altijd een uitweg is. Neem contact op met Dr Ilekhojie via TEKST OF WHATSAPP MESSENGER met: +2348147400259 en e-mail op: gethelp05@gmail.com

Sigitta Ivana

Er zijn ups en downs geweest, maar ik was er meer kapot van toen mijn verloofde, met wie we al 7 jaar aan het daten zijn, zei dat we onze relatie moesten beëindigen. Ik vroeg wat ik verkeerd had gedaan, maar hij zei dat hij moe is, na een paar maanden van scheiding kwam ik een getuigenis tegen van een dame die goede dingen sprak over dr. Ilekhojie die veel mensen heeft geholpen de vrede en liefde in hun huis te herstellen. Ik hou echt van mijn man en wil hem terug in mijn leven, dus ik neem contact met hem op en leg mezelf uit, na enig overleg kreeg ik te horen wat het probleem is en wat ik moet doen om me met mijn man te verzoenen. Ik deed alles wat hij van me vroeg en nadat het verzoeningsritueel was voltooid, nam mijn verloofde contact met me op en wordt het beter tussen ons. Als je hulp nodig hebt, neem dan contact op met dr. Ilekhojie en je zult blij zijn met de resultaten. E-mail:{gethelp05@gmail.com}

mevrouw Patricia Kingsman

Mijn naam is mevrouw Patricia Kingsman, we zijn een nieuwe legitieme kredietverstrekker van 2022 en we helpen graag elke instantie die financiële hulp nodig heeft, we bieden vanaf € 500.000,00 en € 5.000.000,00 en we verstrekken ook leningen in euro daarboven, dus als je hulp nodig hebt stuur ons alstublieft een e-mail op:patriciakingsman.loans2016@gmail.com zodat uw leningtransactie kan plaatsvinden nu u binnen 8 uur bij uw lening bent. Het is een snelle overdracht en is veilig zonder enige vertraging. Dus e-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com bij interesse

E-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Daniëlle Meike lieke

Hallo allemaal, mijn naam is Daniëlle Meike lieke ben uit Netherland ik heb net mijn lening ontvangen van mevrouw Patricia Kingsman lening bedrijf ze zijn een nieuwe legitieme lening bedrijf van 2022 en het is niet lang geleden dat ik mijn lening van hen ontving ik kreeg mijn lening van hen vandaag en nu ik dit bericht post, ben ik erg blij dat dit bedrijf echt geweldig is, dus iedereen die een lening nodig heeft, contact op te nemen met dit bedrijf, ze zijn echt geweldig daar mail is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Ruth

Goedendag allemaal, mijn naam is Ruth, ik kom uit België, ik heb zojuist mijn kerstlening ontvangen van dit bedrijf genaamd Patricia Kingsman leningbedrijf en ze zijn legitiem als je een legitieme lening nodig hebt zonder bedrogen te worden, dit is het juiste bedrijf om contact op te nemen. e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Patrick Luc

Gegroet iedereen of iemand mijn naam is Patrick Luc ik kom uit Antwerpen België ik heb gehoord over dit bedrijf genaamd Patricia Kingsman dat ze mensen helpen met leningen over de hele wereld ik werd ooit online naar een lening gezocht en ik werd bedrogen door 2 bedrijven die was nep en na die tijd geloofde ik nooit dat een goede leningmaatschappij van internet kon komen ik dacht dat ze allemaal oplichterij waren totdat ik dit bedrijf met de naam Patricia Kingsman leningsmaatschappij vond ik ontdekte dat mensen over dit bedrijf getuigden en ik was verrast waarom ik dat deed vind dit bedrijf niet op tijd. Ik geloofde nooit wat de mensen zeiden over het bedrijf totdat ik solliciteerde en het probeerde het bedrag dat ik zocht was groot en het was voor een onroerend goed het geleende bedrag was 500.000,00 euro en dus solliciteerde ik en de dame Patricia Kingsman sprak met mij, maar aangezien mijn lening groot was, duurde het slechts 15 uur om mijn lening te ontvangen, omdat ze me vertelden dat de leenservice 8 uur was om een ​​lening te ontvangen. Het enige dat ze me vertelde te doen, was de bankoverschrijvingskosten te storten die de bank zou gebruiken om mijn lening over te schrijven naar mijn bankrekening toen ze me vertelde dat ik ooit bang was dat het oplichterij was, maar ik zei dat ik het mocht geven een poging ik heb de vermelde transfersom gestort en dat was alles wat ik heb gestort zie in minder dan 15 uur tijd ontving ik een bericht van mijn bank dat het bedrag van 500.000,00 euro op mijn bankrekening is bijgeschreven en alles over de geld de details en van wie het kwam was daar zie, het was Patricia Kingsman die me hielp toen ik het voor het eerst zag. Ik was verrast dat ik mijn ogen nooit geloofde, maar het was waar. Dus ik vertelde mezelf, aangezien andere mensen dat het bedrijf hielp getuigen over hun goede daden, ik de mijne kan doen om het niet gemakkelijk te maken om tegenwoordig een legitiem leningsbedrijf online te zien, dus iedereen van waar dan ook die een online lening nodig heeft zonder bedrogen te worden, solliciteer bij dit bedrijf want alleen zij kunnen helpen, ik heb het bevestigd en het is waar dat ik zo blij ben en ik weet dat dit bedrijf andere mensen gelukkiger zal maken dan ik. U kunt contact opnemen met dit bedrijf via e-mail of WhatsApp, maar ik heb WhatsApp gebruikt omdat het sneller was, het e-mailadres van het bedrijf is patriciakingsman.loans2016@gmail.com en WhatsApp is +1 (575)655-0066. Bedankt allemaal groeten van Patrick Luc uit Antwerpen België.

Alessio Loïc Guillaume

Mijn naam is Alessio Loïc Guillaume en ik kom uit Nederland en ik woon in een kleine stad in Groningen. Ik ben al online op zoek naar een lening omdat ik geen lening van mijn bank kan krijgen en alleen mensen heb gevonden die mij van mijn geld bedriegen. Vorige week werd ik opgelicht door een leningverstrekker en God wist dat ik klaar was om mijn leven te beëindigen, maar ik zei tegen mezelf dat ik kon proberen of ik een eerlijk bedrijf zou zien dat klaar stond om je te helpen. Dus ik ging zitten en ging op zoek naar een bedrijf en ik las zoveel goede opmerkingen over dit bedrijf, Patricia Kingsman en ik zei: laat me solliciteren en kijken of ik geluk heb als andere mensen, ik was bang maar ik gaf mezelf een kans en ik solliciteerde voor een lening van 80.000,00 euro heb ik aan dit bedrijf uitgelegd dat ik ben opgelicht en ze hebben me gezegd geen zorgen te maken dat ze je zullen helpen dat ze al zoveel mensen uit mijn land hebben geholpen. Dus ik gaf dit bedrijf een kans en ze verzekerden me dat ik over 8 uur tijd met mijn lening zou zijn, ik geloofde het niet, maar ik wachtte op mijn lening. In precies 8 uur tijd kreeg ik een waarschuwing van mijn rug dat mijn account 80.000,00 euro gecrediteerd werd. Alle dank aan Patricia Kinsgman dat dit bedrijf door God is gestuurd. En ik heb mezelf beloofd dat ik dit bedrijf zal getuigen over de manier waarop ze mij hebben geholpen. Dit bedrijf weet niet dat ik dit nu doe en vertel mensen op het internet hoe ze me hebben geholpen, dus iedereen als je een echte lening nodig hebt Patricia Kingsman is hier om je te helpen niet voor de gek te houden door valse mensen die zich schrap zetten om geldschieter te worden. Ik was bijna vergeten dat je alleen via mail of WhatsApp contact kunt opnemen met dit bedrijf en hun contactgegevens zijn patriciakingsman.loans2016@gmail.com whatsapp is +1 (575)655-0066. Dit bedrijf is echt en waar dus iedereen die dit bericht leest, en u bent geïnteresseerd, neem contact op met dit bedrijf, want zij zijn de enigen die u kunnen helpen bij het oplossen van uw problemen.

Galeti Tomas

Ik zal dr. Ilekhojie voor altijd dankbaar zijn voor het herstellen van mijn gebroken huwelijk nadat mijn man me had verlaten voor zijn minnares. Ik geloofde nooit in spreuken totdat mijn vriend me aan hem voorstelde. In het begin was ik sceptisch over hem omdat ik veel hoorde over nepmensen die doen alsof, maar ik liet mijn twijfels achter me omdat ik wanhopig op zoek was naar mijn man terug. Hij legde me goed uit en beloofde dat mijn man na zijn verzoeningsritueel alleen naar huis zou komen. Het duurde slechts drie dagen voordat mijn man terugkwam. Ik leef weer gelukkig met mijn man na zoveel ruzies en dreigementen met echtscheiding. Bedankt dr. Ilekhojie. Zijn directe telefoon of Whatsapp: +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

Mariana Brennstein

Ik wil de financiering van KARIN SABINE heel erg waarderen omdat ze me een lening van € 10.000 heeft gegeven om voor mijn zieke kind te zorgen. Als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan oplichting door nepgeldschieters en solliciteer via e-mail naar sabinhelps@gmail.com via legitieme leningbedrijven
Whatsapp +7 901 709-57-43

Ivan Anton

Ik ben blij vandaag, bedankt Lapo Micro Finance voor het geven van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik probeerde een lening te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 93.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als u vandaag een echte geldschieter nodig heeft, neem dan contact op met Lapo. E-mail contact: lapofunding960@gmail.com

Rosita Essen

Hallo allemaal. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van KARIN SABINE FINANCE GROUP hadden ontvangen en toen besloot ik om volgens hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen en een paar uur geleden bevestigde ik op mijn eigen persoonlijke bankrekening een totaalbedrag van 9.000 euro dat ik had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om via zijn e-mail (sabinhelps@gmail.com whatsapp +7 901 709-57-43) een aanvraag in te dienen. Ik ben nu blij dat ik de lening heb ontvangen die ik heb aangevraagd

Ingrid Bernaerts

Lydia veronika

Hallo dames en heren,
Deze post is vooral bedoeld voor iedereen die een specifieke lening nodig heeft om zijn leven weer op te bouwen. U bent op zoek naar een lening om uw bedrijf of project te vernieuwen of om een appartement te kopen, maar u mag niet bij een bank werken of de bank heeft uw legitimatie geweigerd. Ik ben een commerciële bankassistent, we kunnen u een lening geven. Wij bieden leningen tussen 3.000 euro en 500.000 euro met een rentepercentage van 2% terugbetalingsperiode van 12 maanden tot 10 jaar, we staan klaar om u leningen te verstrekken aan gekwalificeerde mensen, maar we moeten eerlijke, eerlijke mensen zijn. als u om andere redenen geld nodig heeft, neem dan voor meer informatie contact met ons op via infomichealfinanceltd@gmail.com of WhatsAPP: +14699724809. We staan klaar om onze klant tevreden te stellen binnen maximaal 48 uur na ontvangst van het aanvraagdossier. bedankt commercezbank

mevrouw Patricia Kingsman

Mijn naam is mevrouw Patricia Kingsman, we zijn een nieuwe legitieme kredietverstrekker van 2023 en we helpen graag elke instantie die financiële hulp nodig heeft, we bieden vanaf € 500.000,00 en € 5.000.000,00 en we verstrekken ook leningen in euro daarboven, dus als je hulp nodig hebt stuur ons alstublieft een e-mail op:patriciakingsman.loans2016@gmail.com zodat uw leningtransactie kan plaatsvinden nu u binnen 8 uur bij uw lening bent. Het is een snelle overdracht en is veilig zonder enige vertraging. Dus e-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com bij interesse

E-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Daniëlle Meike lieke

Hallo allemaal, mijn naam is Daniëlle Meike lieke ben uit Netherland ik heb net mijn lening ontvangen van mevrouw Patricia Kingsman lening bedrijf ze zijn een nieuwe legitieme lening bedrijf van 2023 en het is niet lang geleden dat ik mijn lening van hen ontving ik kreeg mijn lening van hen vandaag en nu ik dit bericht post, ben ik erg blij dat dit bedrijf echt geweldig is, dus iedereen die een lening nodig heeft, contact op te nemen met dit bedrijf, ze zijn echt geweldig daar mail is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Thomas Thijs Liam

Hallo allemaal, mijn naam is Thomas Thijs Liam en ik kom uit Nederland. Ik ben op internet geweest en ik heb mensen horen zeggen dat ze eerder zijn opgelicht en ik heb dringend een lening nodig, dus ik durfde geen lening aan te vragen. mensen getuigen over mevrouw Lloyds lening bedrijf dat ze daar een lening van haar hebben gekregen, ik heb nog nooit een lening aangevraagd en ik was zo bang dat ik opgelicht zou worden maar ik geloofde wat de mensen zeiden en solliciteerde van dat lening bedrijf en alles was in orde en ze vertelden me om de transfersom te sturen die gebruikt zal worden om mijn lening over te dragen toen ze me vertelden dat ik zo bang was dat het een oplichterij was dus ik ging zitten en ik dacht erover na en ik kreeg ze terug en vertelde ze dat ik Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar mevrouw Patricia Kingsman zei dat ik hen moet vertrouwen dat ze me gaan helpen, dus ik deed en stuurde de kosten die ze zeiden dat ik zou moeten sturen voor de overdracht van mijn lening. Vandaag kreeg ik een waarschuwing van mijn rug dat er geld is op mijn reis unt. Vandaag ben ik erg blij dat ik nog nooit ben opgelicht en heb ik mijn lening eenmaal ontvangen, dus nu ben ik blij en zullen ik en mijn familie ook gelukkig zijn, dus iedereen die een lening nodig heeft, moet van dit bedrijf solliciteren zonder te worden opgelicht omdat ze echt en groot en ik bid dat God haar moet blijven gebruiken om mensen van hun leningen te helpen. haar e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

Opnieuw blijf ik Thomas Thijs Liam

Fabienne Fem Anouk

Mijn naam is Fabienne Fem Anouk Ik kom uit Nederland Ik heb gehoord van dit bedrijf dat zij leningen verstrekken en ik ging een lening aanvragen van hen Ik heb mensen horen zeggen over oplichting maar ik ben nog nooit opgelicht voordat dit bedrijf me hielp met mijn lening dus iedereen die een lening nodig heeft, moet van hen van toepassing zijn. Leningen zijn snel en veilig hun e-mail adres patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Daniël Djonno

Hanneke Rosalie Joëlle

Mijn naam is Hanneke Rosalie Joëlle ik kom uit Nederland. Ik heb net mijn lening gekregen van een nieuw legitiem leningbedrijf uit 2023 en de naam van het bedrijf dat me vandaag hielp met mijn lening is Patricia Kingsman, een leningmaatschappij, zij zijn het mooiste leningbedrijf dat ik heb ooit tegengekomen dat ik gisteren een lening bij hen aangevraagd heb en het enige wat ik deed was de transferkosten betalen die ze zeiden dat ik zou moeten betalen en onmiddellijk leverde ik de betaling in de komende 12 uur tijd dat ik met mijn lening was sorry ik kan niet zeg hoeveel ze me hebben geholpen, maar het is een grote hoeveelheid geld, dus iedereen als je een echte lening nodig hebt, dan is dit het juiste leningbedrijf om contact op te nemen met hun e-mailadres patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Samantha Esmee Maaike

Goede dag iedereen mijn naam is Samantha Esmee Maaike en ik kom uit Amsterdam Ik wil deze kans gebruiken Ik moet dit bericht nu op het internet schrijven als iemand van jullie op zoek is naar een echte lening Dit is het juiste bedrijf om contact op te nemen Ik ben een zakenvrouw en ik hebben een lening aangevraagd in een legitiem bedrijf uit 2022 en de naam van het bedrijf is het leningbedrijf van Patricia Kingsman. Zij helpen mensen sinds 2016 en we zijn nu in 2023 en ik heb zojuist mijn lening van hen ontvangen, dus als iemand van u een lening nodig hebben en van toepassing zijn omdat ze echt zijn ik bid gewoon dat mensen die hulp nodig hebben met een lening, niet worden opgelicht, daarom gebruik ik deze kans om dit bericht op internet te schrijven als je een lening nodig hebt solliciteer vanuit dit bedrijf, zodat u niet wordt opgelicht wanneer u solliciteert bij het verkeerde bedrijf. hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

fijne dag iedereen en ik bid dat jullie allemaal blij zijn zoals ik vandaag ben

Jaylinn Jasmijn Myrthe

Mijn naam is Jaylinn Jasmijn Myrthe en ik kom uit Nederland. Ik wil deze tijd gebruiken om iedereen op internet te vertellen hoe ik mijn lening ontving nadat ik 3 keer opgelicht ben geweest. Ik heb gisteren een lening aangevraagd bij Patricia Kingsman. haar goede werken en over hoe ze mensen hielp dus ik besloot me in te schrijven en ze vertelde me wat ik moest doen ik was bang maar ik deed het vanmorgen nu kreeg ik net een waarschuwing van mijn bank daar is geld op mijn rekening en ik heb gecontroleerd het bedrag en het was mijn lening ik ben zo blij. Dus ik wil deze tijd gebruiken en zeg tegen iedereen op het internet dat dit bedrijf echt is als je een lening nodig hebt dit bedrijf is het juiste bedrijf om toe te passen, laat je niet scammen zoals ik want er zijn oplichters van hun bedrijf van dit bedrijf en je zult gelukkig zijn. hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Desislava Dorothee Svetlana

Mijn naam is Desislava Dorothee Svetlana ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Rotterdam. Ik wil deze tijd gebruiken om op internet te schrijven dat ik zojuist mijn lening van 5 miljoen euro heb ontvangen van dit bedrijf met de naam Patricia Kingsman, een leningmaatschappij. Eerst geloofde ik niet wat mensen op internet zeiden, maar ik besloot om te proberen en ik 2 dagen geleden de lening aangevraagd en ik net een telefoontje van mijn bank ontving dat er 5 miljoen euro op mijn rekening stond en ik onmiddellijk een waarschuwing ontving van mijn bankbedrijf Patricia Kingsman, belde me en vroeg of ik het had ontvangen mijn lening en ik vertelde ze ja, dus ze zeiden dat ik meer mensen naar hun bedrijf moest brengen als iemand een lening nodig had, dus als je echt een lening nodig hebt, dan is dit het bedrijf om toe te passen. Ze zijn echt geweldig en ik geloof dat er nu een echt leningbedrijf dat leningen verstrekt en dat bedrijf is een lekbedrijf van Patricia Kingsman, dus als iemand van u een dringende lening nodig heeft, is het belangrijk dat dit het juiste bedrijf is om in te schrijven. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

eindelijk ben ik echt gelukkig en kan ik nu mijn eigen bedrijf starten. Nogmaals bedankt Patricia, je bent geweldig en God zegene jou en je gezelschap.

Nikki Suus Hailey

Goede dag Mijn naam is Nikki Suus Hailey ik kom uit Nederland Dit bedrijf waar Patricia Kingsman het over heeft is echt ik wilde nooit een lening, maar ik zei gewoon dat ik dit bedrijf moest proberen en kijken of wat mensen zeggen waar is en ik heb gesolliciteerd lening van hen gisteren en ik heb zojuist mijn lening ontvangen van Patricia Kingsman lening bedrijf iedereen als je dit bericht leest en je een lening aanvraag van dit bedrijf nodig hebt omdat ze je gaan helpen dit bedrijf is het enige bedrijf dat echte lening online biedt. De lening die ik van hen vroeg was 75.000,00 euro en in 8 uur tijd kreeg ik mijn lening zodat mijn vrienden niet worden opgelicht als je een echte lening nodig hebt, dit is het juiste bedrijf om van toepassing te zijn. Als u geïnteresseerd bent in hun leningen, is hun e-mailadres patriciakingsman.loans2016@gmail.com en hun whatsapp-nummer is +1 (575)385-0049.

Imke Sascha Evelien

Dag iedereen

Ik ben Imke Sascha Evelien en ik kom uit Den Haag. Ik was op zoek naar een online lening en ik was erg bang dat ik nog nooit eerder een lening had aangevraagd en ik zocht heel goed naar een echt bedrijf daar vond ik een bedrijf genaamd Patricia Kingsman. Ik zag eruit en ik zag wat mensen over dit bedrijf zeiden was waar ik besloot om een ​​lening aan te vragen bij het bedrijf en ik had een lening van 150.000,00 euro nodig om een ​​bedrijf te starten toen ik me aanmeldde. Ze vertelde me alles wat ik moest doen en ik verzekerde me dat ik in 8 uur tijd ging om bij mijn lening te zijn zei ik oké en ik wachtte in exact 8 uur tijd ik mijn lening van dit bedrijf ontving terwijl ik dit schrijf nu heb ik nog nooit eerder opgelicht en dit bedrijf is geweldig ik heb mensen horen praten over oplichting maar ik zijn nog nooit eerder opgelicht en ik dank God daarvoor. Dus iedereen, als u een echte lening nodig hebt, is dit het juiste bedrijf om u aan te melden. Zij zullen u helpen en de tijd dat zij u vertellen dat u uw lening zult ontvangen, precies op het moment dat u uw lening ontvangt. Ik moet dit bericht gewoon voor iedereen schrijven, zodat je geen lening van het verkeerde bedrijf aanvraagt ​​als je een echte lening nodig hebt en contact opneemt met dit bedrijf en je zult tevreden zijn. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

Timéo Stijn Mathys Ayoub

My name is Timéo Stijn Mathys Ayoub. I am from Amsterdam Netherland i want to write to the internet that if you need a real loan Patricia Kingsman is the real loan company that gives loan i applied for a loan from this company last week Friday and i just received my loan from them today so everyone if you need a real loan without been scammed this is the right company to apply from thus company is truly great and they are real so many people that have been scammed if you need a loan without being scammed this is the real company that gives loans i applied for a loan from this company Patricia Kingsman and i received my loan today so anyone around the world if you need a true loan locate this company and be rest assured that this company is going to put a smile to your face. the company can be contacted via mail or whatsapp their mail address is patriciakingsman.loans2016@gmail.com and there whatsapp number is +1 (575)385-0049. Thanks to anyone that will read this message this company does not know am doing this Am only doing it for people in need of a real loan to be safe.

Veronica Rose Holly

Patricia God zal u en uw bedrijf zegenen

Mijn naam is Veronica Rose Holly. Ik kom uit Utrecht, Nederland. Ik heb niet veel te zeggen dat iemand die een echte lening nodig heeft zonder dat je wordt bedrogen bij Patricia Kingsman moet solliciteren, want ik heb vandaag een lening bij dit bedrijf aangevraagd nadat ik zoveel goede en prachtige opmerkingen over dit bedrijf heb gelezen. Ik heb een lening aangevraagd om mijn schulden te betalen en alles wat ik nodig had, was 50.000 euro, omdat ik een deel van dat geld ook zal gebruiken om mijn schoolgeld te betalen. Terwijl ik dit nu op internet schrijf, heb ik vandaag mijn lening van dit bedrijf ontvangen en ik ben zo blij dat ik nooit heb geloofd dat ik ooit weer gelukkig zou zijn want ik heb veel meegemaakt en ik dank God voor Patricia Kingsman God zal haar zegenen en zijn gezelschap voor het glimlachen van mijn gezicht. Dus iedereen over de hele wereld uit Nederland en andere landen die een lening nodig hebben, uw helper is hier en het bedrijf is Patricia Kingsman. Iedereen die zich heeft aangemeld bij Patricia Kingsman, heeft geen probleem, want u ontvangt uw lening precies op het moment dat zij u dat vertelt. hun bedrijfsmailadres is Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Nogmaals God zegene u Patricia Kingsman en moge u lang leven om mensen te blijven helpen.

Anneke Adolphe Merckx

Goede dag iedereen op deze site

Mijn naam is Anneke Adolphe Merckx ik kom uit België en ik vertrek in de stad Brussel ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om een ​​paar weken geleden op internet te schrijven over mevrouw Patricia Kingsman ik had een lening nodig en ik werd voor ongeveer 2.000 euro bedrogen door valse geldschieters dus op een dag besloot ik opnieuw naar een lening te zoeken omdat de lening erg belangrijk was voor mijn bedrijf, toen vond ik mevrouw Patricia Kingsman en ik zag zoveel mensen getuigen over haar bedrijf en ik wist niet zeker of haar lening legitiem was, maar ik besloot om te geven het was een poging en ik vroeg een leenbedrag van 87.000,00 euro aan ze vertelde me alles wat ik moest doen inclusief een vergoeding die ik moest storten in eerste instantie ik dacht dat het oplichterij was maar ik probeerde het omdat ik zag dat mensen ook over haar getuigden goede daden dat ze erg aardig en behulpzaam is, dus toen ik het geld voor mijn lening stortte, verzekerde ze me dat ik mijn lening in minder dan 8 uur of uiterlijk 8 uur op mijn bankrekening zal ontvangen, ik zei oké en ik wachtte gisteren ik kreeg een bericht van mijn bank dat ik heb een bedrag van 87.000,00 euro op mijn bankrekening bijgeschreven, dus ik nam contact met haar op en vertelde haar erover en ze was blij dat ik mijn lening heb ontvangen. En ik beloof mezelf dat iedereen die me heeft geholpen, ik haar naam overal op internet zal delen met haar geweldige hulp. Dus iedereen in België of over de hele wereld als je een legitieme lening nodig hebt, neem dan contact op met mevrouw Patricia Kingsman, want ze is legitiem en ik weet nu zelfs of er nepmensen zijn die smeken om geldschieter mevrouw Patricia Kingsman te lenen. Iedereen die een snelle lening nodig heeft, neemt contact met haar op via WhatsApp of per post, maar ik heb via WhatsApp contact met haar opgenomen omdat het sneller gaat. Whatsapp-nummer is +1 (575)385-0049 en het e-mailadres van het bedrijf is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Bedankt en groeten aan iedereen die mijn bericht heeft gelezen.

Ingrid Bernaerts

Ik wil graag dat Karin Sabine voor mij een lening van € 9.000 leent. als u een dringende lening nodig heeft, voorkom dan dat u wordt opgelicht door valse geldschieters en solliciteer via een echt leningbedrijf per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79853899410 voor meer informatie..

Amanda Stepfan

Mijn beste vrienden online, mijn naam is Amanda Stepfan. En ik woon in de VS, Ohio. Ik moet dit wonderbaarlijke getuigenis geven, dat tot nu toe zo ongelooflijk is. Ik had 2 jaar geleden een probleem met mijn ex-man, wat leidde tot onze breuk. Ik was mezelf niet meer, ik voelde me zo leeg in mij, mijn liefde en financiële situatie werden erger, totdat een goede vriend van mij me vertelde over een spreukgieter die haar ook met hetzelfde probleem hielp, zijn naam is Dr. Ige Ajayi. Ik e-mail de spell caster en ik vertelde hem mijn probleem en ik deed wat hij van me vroeg, om het lange verhaal kort te maken. Voordat ik wist wat er aan de hand was, belde mijn man me binnen twee dagen op en vertelde me dat hij bij me terug zou komen. Ik was zo blij hem weer bij me te hebben. Het meest interessante deel van het verhaal is dat ik zwanger ben. Dank aan Dr. Ige Ajayi, voor het redden van mijn huwelijk en ook voor het redden van dat van anderen. Ga door met je goede werk, als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen met de geweldige spell caster. e-mailadres: drigeajayi@gmail.com. neem contact met hem op via Whatsapp +2348130035939

dakany.endre@gmail.com

Heeft u een dringende lening nodig? We geven persoonlijke leningen uit? Zakelijke Leningen? Hypotheek? Landbouwleningen? Onderwijsleningen? Debetconsolidatieleningen? Leningen voor vrachtwagens? Autoleningen? Hotelleningen? Leningen herfinancieren? en meer schoolleningen? Leningen voor starters? .Wij bieden tegen 2% rente! Neem contact met ons op via: (dakany.endre@gmail.com)

lening aanbod

mevrouw Patricia Kingsman

Mijn naam is mevrouw Patricia Kingsman, we zijn een nieuwe legitieme leningverstrekker van 2023 en we helpen graag elke instantie die financiële hulp nodig heeft. stuur ons alstublieft een e-mail op: patriciakingsman.loans2016@gmail.com zodat uw leningtransactie kan plaatsvinden nu u binnen de komende 8 uur bij uw lening bent. Het is een snelle overdracht en is veilig zonder enige vertraging. Dus e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com als je geïnteresseerd bent

E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Wim Declercq

Hallo allemaal, mijn naam is Wim Declercq, ik kom uit België, ik heb zojuist mijn lening ontvangen van het leningbedrijf van mevrouw Patricia Kingsman, ze zijn een nieuw legitiem leningbedrijf van 2023 en het duurt niet lang voordat ik mijn lening van hen heb ontvangen, ik heb vandaag mijn lening van hen gekregen en nu ik dit bericht plaats, ben ik erg blij dat dit bedrijf echt geweldig is, dus iedereen die een lening nodig heeft, neemt contact op met dit bedrijf, ze zijn echt geweldig daar mail is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Kristof Ryken

Dag iedereen

Mijn naam is Kristof Ryken, ik kom uit België en ik woon in de stad Antwerpen. Ik heb online naar een lening gezocht en het enige wat ik krijg zijn oplichters, maar ik vond dit leningbedrijf genaamd Patricia Kingsman leningbedrijf en ik heb mensen online zien getuigen over er waren goede daden, dus ik besloot het te proberen of ik weer gelukkig zal zijn, dus vroeg ik een lening aan van 350.000,00 euro en de leningverstrekker, mevrouw Patricia Kingsman, verzekerde me dat mijn lening binnen 8 uur op mijn bankrekening zal staan, dus vandaag zoals ik was aan het werk zag ik dat mijn bank me een bericht schreef dat er een bedrag van 350.000,00 euro op mijn rekening staat en ik bedank Patricia Kingsman omdat ze echt is, dus als je een online lening nodig hebt, laat je dan niet oplichten zoals ik, solliciteer bij dit bedrijf, want zij is de enige echte bedrijf dat online lening verstrekt. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Scott Van Der Meij

Mijn naam is Scott Van Der Meij, ik kom uit Nederland, ik heb net mijn lening gekregen van een nieuwe legitieme leningmaatschappij uit 2023 en de naam van het bedrijf dat me vandaag heeft geholpen met mijn lening is Patricia Kingsman leningmaatschappij. ooit ben tegengekomen met ik heb gisteren een lening bij hen aangevraagd en het enige wat ik deed was de transfersom betalen waarvan ze zeiden dat ik die moest betalen en onmiddellijk doe ik de betaling in de volgende 8 uur tijd dat ik met mijn lening was sorry dat kan ik niet zeggen met hoeveel ze me hebben geholpen, maar het is een grote hoeveelheid geld, dus iedereen als je een echte lening nodig hebt, is dit het juiste leningbedrijf om contact op te nemen met hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Katrien Dasseville

Mijn naam is Katrien Dasseville en ik kom uit België. Ik wil deze tijd gebruiken om iedereen op internet te vertellen hoe ik mijn lening heb ontvangen nadat ik 3 keer ben opgelicht. goed werk en over hoe ze mensen hielp, dus besloot ik me aan te melden en ze vertelde me wat ik moest doen. Ik was bang, maar ik deed het vanmorgen. bedrag en het was mijn lening, ik ben zo blij. Dus ik wil deze tijd gebruiken en tegen iedereen op internet zeggen dat dit bedrijf echt is als je een lening nodig hebt, dit bedrijf is het juiste bedrijf om een aanvraag in te dienen, laat je niet oplichten zoals ik, want er zijn oplichters die zich aanmelden bij dit bedrijf en je zult gelukkig zijn. hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Sander En-Mirna Pieterse

Mijn naam is Sander En-Mirna Pieterse. Ik kom uit Den Haag, Nederland, ik wil op internet schrijven dat als je een echte lening nodig hebt, Patricia Kingsman het echte leningbedrijf is dat leningen verstrekt. Ik heb vorige week vrijdag een lening aangevraagd bij dit bedrijf en ik heb vandaag net mijn lening van hen ontvangen dus iedereen als je een echte lening nodig hebt zonder opgelicht te zijn, dit is het juiste bedrijf om een aanvraag in te dienen, dus het bedrijf is echt geweldig en ze zijn echt, zoveel mensen zijn opgelicht als je een lening nodig hebt zonder opgelicht te worden, dit is het echte bedrijf dat geeft leningen ik heb een lening aangevraagd bij dit bedrijf Patricia Kingsman en ik heb mijn lening vandaag ontvangen, dus iedereen over de hele wereld als je een echte lening nodig hebt, lokaliseer dit bedrijf en wees gerust dat dit bedrijf een glimlach op je gezicht zal toveren. het bedrijf is bereikbaar via e-mail. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Bedankt aan iedereen die dit bericht leest, dit bedrijf weet niet dat ik dit doe, ik doe het alleen voor mensen die een echte lening nodig hebben om veilig te zijn.

Jannette Molenkamp

My name is Jannette Molenkamp I am from Zwolle Netherland. I want to use my little time to write to the internet to people in need of a real loan that if you need a loan without getting cheated Patricia Kingsman is the right company to apply from i am a teacher of Mathematics and English and i was cheated 2 time by a fake company who clam to be lenders but i no longer worry because Patricia Kingsman has already helped me so if you need an urgent loan to do anything this company is going to put a smile to your face i have also introduced most of my friends to this company and only 2 of my friends told me they have received there loans already one of my friend received a loan of 10,000.00 euro and the other of my friend received the sum of 35,000.00 euro so anyone in need of an online loan apply from this company and you will be happy no doubt about that because this company is really helpful and God will continue to use them to help people in need of a loan. If you need an online loan apply from this company and contact them via this means email address patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Regards to anyone who reads my messages.

Johnny Vandenberghe Brempt

Hallo iedereen. Mijn naam is Johnny Vandenberghe Brempt ik kom uit België ik zag mensen getuigen over dit bedrijf genaamd Patricia kingsman lening bedrijf en het is maar goed dat ik ook 3 keer het slachtoffer was van zwendel totdat ik dit bedrijf genaamd Patricia kingsman lening bedrijf vond God draag me wees getuige dat dit bedrijf echt en legitiem is ik ben een alleenstaande moeder van 3 kinderen en ik werk op 2 plaatsen om meer geld te verdienen voor mij en mijn kinderen dit bedrijf hielp me daarna door hen uit te leggen dat het bedrijf me zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat ik zou gaan om mijn lening veilig te ontvangen, was ik bang omdat ik werd bedrogen voordat ik dacht dat mij hetzelfde zou overkomen, maar ik zei tegen mezelf dat God het beste weet. Het bedrijf vertelde me dat het 8 uur duurde om een lening te ontvangen en ik dacht er 8 uur te snel over na. vereiste informatie Ik heb mijn lening binnen 8 uur ontvangen, zoals vermeld. Toen ik mijn lening ontving, zei ik tegen mezelf dat God degene is die me dit bedrijf heeft laten vinden en ik heb dit bedrijf al voorgesteld aan 1 van mijn vrienden die ook hulp nodig heeft, dus iedereen hier of waar dan ook zie je dit bericht als je een echte nodig hebt lening dit is het enige bedrijf dat kan helpen zonder enige twijfel of falen ik ben elke dag gelukkig vanwege dit bedrijf en God ik bid God dat mevrouw Patricia Kingsman de laatste is in deze wereld zodat ze mensen in nood kan blijven helpen. Ik heb contact opgenomen met dit bedrijf via e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Dank aan iedereen die mijn bericht en post leest.

An Goedknegt

Goede dag allemaal op deze site

Mijn naam is An Goedknegt, ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Breda. Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om een paar weken geleden op internet te schrijven over mevrouw Patricia Kingsman. op een dag besloot ik opnieuw op zoek te gaan naar een lening omdat de lening erg belangrijk was voor mijn bedrijf, toen vond ik mevrouw Abigail Mills en ik zag zoveel mensen getuigen over haar bedrijf en ik wist niet zeker of haar lening legitiem was, maar ik besloot het te geven een poging en ik vroeg een geleend bedrag van 750.000,00 euro aan ze vertelde me alles wat ik moest doen, inclusief een vergoeding die ik moest storten in eerste instantie dacht ik dat het oplichterij was, maar ik probeerde het omdat ik zag dat mensen ook getuigden over haar goed daden dat ze erg aardig en behulpzaam is, dus toen ik het geld stortte dat nodig was voor mijn lening, verzekerde ze me dat ik mijn lening in minder dan 8 uur of uiterlijk 8 uur op mijn bankrekening zal ontvangen. Ik zei oké en ik wachtte gisteren ik kreeg een bericht van mijn bank dat ik een bedrag van 750.000,00 euro op mijn bankrekening heb bijgeschreven, dus ik nam contact met haar op en vertelde haar erover en ze was blij dat ik mijn lening heb ontvangen. En ik beloof mezelf dat iedereen die me heeft geholpen, ik haar naam overal op internet zal delen over haar geweldige hulp. Dus iedereen in Nederland of over de hele wereld als je een legitieme lening nodig hebt, neem contact op met mevrouw Patricia Kingsman, want ze is legitiem en ik weet nu dat zelfs als er nepmensen zijn die clams naar leningverstrekker mevrouw Patricia Kingsman door God is gestuurd. Iedereen die een snelle lening nodig heeft, neemt contact met haar op via Whatsapp of per e-mail en het e-mailadres van het bedrijf is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Bedankt en groeten aan iedereen die mijn bericht heeft gelezen.

Renate Peeters

Patricia God zal u en uw gezelschap zegenen

Mijn naam is Renate Peeters. Ik kom uit Almelo, Nederland, ik heb niet veel te zeggen, iemand die een echte lening nodig heeft zonder dat u wordt bedrogen, moet een aanvraag indienen bij Patricia Kingsman, want ik heb vandaag een lening aangevraagd bij dit bedrijf nadat ik zoveel goede en prachtige opmerkingen over dit bedrijf heb gelezen. Ik vroeg een lening aan om mijn schulden te betalen en ik had alleen 50.000 euro nodig omdat ik een deel van dat geld ook zal gebruiken om het schoolgeld van mijn kinderen te betalen. Terwijl ik dit op internet schrijf, heb ik vandaag net mijn lening van dit bedrijf ontvangen en ik ben zo blij dat ik nooit had gedacht dat ik ooit weer gelukkig zou zijn, want ik heb veel meegemaakt en ik dank God voor Patricia Kingsman. God zal haar zegenen en zijn bedrijf voor het toveren van een glimlach op mijn gezicht. Dus iedereen over de hele wereld uit Nederland en andere landen die een lening nodig hebben, uw helper is hier en het bedrijf is Patricia Kingsman. hun zakelijke e-mailadres is Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Nogmaals, God zegene je Patricia Kingsman en moge je lang leven om mensen te blijven helpen.

Korsuize Ella Nico

Goedendag Mijn naam is Korsuize Ella Nico, ik kom uit Nederland, dit bedrijf waar Patricia Kingsman het over heeft, is echt, ik heb nooit een lening gewild, maar ik zei net dat ik dit bedrijf moest proberen en kijken of wat mensen zeggen waar is en ik heb een aanvraag ingediend lening van hen gisteren en ik heb zojuist mijn lening vandaag ontvangen van Patricia Kingsman lening bedrijf iemand als je dit bericht leest en je hebt een lening nodig van dit bedrijf want ze gaan je helpen dit bedrijf is het enige bedrijf dat echte lening online aanbiedt. De lening die ik bij hen heb aangevraagd was 75.000,00 euro en binnen 8 uur kreeg ik mijn lening, zodat mijn vrienden niet worden opgelicht als je een echte lening nodig hebt, dit is het juiste bedrijf om een aanvraag in te dienen. Als u geïnteresseerd bent in hun leningen, is hun e-mailadres patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Luis

Mijn getuigenis van hoe ik lid werd van de Illuminati. Ik wil mensen ontmoeten die zich bij de grote Illuminati willen aansluiten als een geweldig lid van de Illuminati die mij als een geweldig lid willen. Zijn naam is Heer Felix Morgan. Help me om mijn leven te herstellen van het stadium van de dood. Ontslagen na ongeveer 2 jaar en zes maanden. Na te zijn verraden door zoveel leden van de Illuminati. Door de jaren heen zat ik hopeloos en financieel in de grond. Maar op een dag kwam ik tijdens het surfen op internet de post tegen van de grote Illuminati Lord Felix Morgan en daarin stond dat als je een van de grote Illuminati bent, je beroemd, rijk en succesvol in het leven kunt zijn. Ik nam contact met hem op en legde alles uit en hij raadde het gebruikte register aan en ik betaalde voor het grote lid om me op weg te helpen en ik werd ingewijd in de Illuminati World Order. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en lieten ze me weten dat na de initiatie de nieuwe leden beloond zullen worden met een bedrag van $ 1.000.000 in contanten. Met de hulp van Lord Felix Morgan. Ik was volledig ingewijd als volwaardig lid van de Illuminati. Als je advies is dat je eerder een oplichter hebt geprobeerd of bent, is het aan mij om je te helpen lid te worden, dus probeer Lord Morgan. Het is je beste kans om te worden wat je wilt in je toekomstige leven. Neem contact met hem op via WhatsApp +2348055459757 of e-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com

Denisa Florin

Het gebeurde zo snel en ik had helemaal niets te zeggen over de situatie. Hij heeft me gewoon gedumpt na 3 jaar zonder uitleg. Ik neem contact op met dr. Ilekhojie om ons te helpen bij het verzoenen, omdat het duidelijk was dat hij nog steeds van me houdt, maar bang was voor toewijding. In minder dan 3 dagen nadat hij een verzoeningsritueel had gedaan, kwam de verloofde terug en begon te smeken om wat hij me had aangedaan. Hij zei dat ik de belangrijkste persoon in zijn leven was en dat weet hij nu. Onze relatie is nu sterk en stabiel. Dank u meneer, u bent door God gezonden om een verbroken relatie te herstellen. Ik raad dr. Ilekhojie aan aan iedereen die hulp nodig heeft. Zijn e-mail: gethelp05@gmail.com Je kunt hem ook Whatsappen op +2348147400259

Mitchela Anais

Ik en mijn man gingen scheiden na 7 jaar huwelijk. De scheiding stond voor de deur omdat het de laatste tijd niet goed met ons ging. Nadat ik de scheidingspapieren had ontvangen, brak het me en was ik mezelf een week niet. De man met wie ik alles had opgebouwd, heeft gevraagd om van me te scheiden. Ik heb zoveel berichten gestuurd om hem te overtuigen en hij wilde mij en onze 2 kinderen niet zien. Toen ik op een dag door het internet ging nadat ik in een depressie was geraakt, vond ik dr. Ilekhojie die me hielp om me te verzoenen met mijn man. Het is nu 2 maanden geleden dat hij de scheiding heeft geannuleerd en naar huis is teruggekeerd. Ik ben blij en vol opwinding met het delen van mijn ex-ervaring. Met dank aan dr. Ilekhojie en zijn voorouders die dit mogelijk hebben gemaakt. Ik ben hier om iedereen die problemen heeft in het huwelijk of relatie aan te bevelen contact op te nemen met Ilekhojie Whatsapp +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

Pinar Darko

Stop je relatiebreuk, echtscheiding of afwijzing van geliefden ... zelfs als je situatie hopeloos lijkt! Ik nam contact op met een echte spreukgieter die me hielp het hart van mijn man te veranderen in liefde en me weer te willen. Als u problemen heeft in uw huwelijk of relatie, zal dr. Ilekhojie u helpen de liefde en toewijding in uw huis te herstellen. De kracht van zijn betovering is zo effectief en kan gebroken huwelijk en relatie herenigen. Neem vandaag nog contact met hem op en bedank me later. Neem contact op met +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Wim Declercq

Kristof Ryken

Scott Van Der Meij

Katrien Dasseville

Adjai Ramsaroep

Mijn naam is Adjai Ramsaroep, ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Amsterdam. Ik wil deze tijd gebruiken om op internet te schrijven dat ik zojuist mijn lening van 5 miljoen euro heb ontvangen van dit bedrijf genaamd Patricia Kingsman, leningbedrijf in eerste instantie. geloofde niet wat mensen op internet zeiden, maar ik besloot het te proberen en ik heb de lening 2 dagen geleden aangevraagd en ik kreeg net een telefoontje van mijn bank dat er een bedrag van 5 miljoen euro op mijn rekening staat en ik kreeg meteen een waarschuwing van mijn bank Patricia Kingsman lening bedrijf belde me en vroeg me of ik mijn lening heb ontvangen en ik zei ja, dus zeiden ze dat ik meer mensen naar hun bedrijf moest halen als iemand een lening nodig heeft, dus als je echt een lening nodig hebt, dit is het bedrijf om te solliciteren, ze zijn echt geweldig en ik geloof dat er nu een echt leningbedrijf is dat leningen verstrekt en dat bedrijf is het leningbedrijf van Patricia Kingsman, dus als iemand van jullie een dringende lening nodig heeft en het belangrijk is, is dit het juiste bedrijf van te solliciteren. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

Eindelijk ben ik heel blij en kan ik nu mijn eigen bedrijf beginnen. Nogmaals bedankt Patricia, je bent geweldig en God zegene jou en je gezelschap.

Sander En-Mirna Pieterse

Paul Vandekerkhoven

Dag iedereen

Ik ben Paul Vandekerkhoven en ik kom uit Luik België. Ik was op zoek naar een online lening en ik was erg bang ik heb nog nooit een lening aangevraagd en ik heb heel goed gezocht en gezocht naar een echt bedrijf daar vond ik een bedrijf genaamd Patricia Kingsman ik keek en ik zag wat mensen zeiden over dit bedrijf was waar ik besloot een lening aan te vragen bij het bedrijf en ik had een lening van 150.000 euro nodig om een bedrijf te starten om bij mijn lening te zijn zei ik oke en ik wachtte precies 8 uur tijd ik ontvang mijn lening van dit bedrijf terwijl ik dit nu schrijf ik ben nog nooit eerder opgelicht en dit bedrijf is geweldig ik heb mensen horen praten over oplichting maar ik ben nog nooit eerder opgelicht en ik dank God daarvoor. Dus iedereen als u een echte lening nodig heeft, is dit het juiste bedrijf om u aan te melden, zij zullen u helpen en de tijd dat zij u vertellen dat u uw lening zult ontvangen, is het exacte tijdstip waarop u uw lening ontvangt. Ik moet dit bericht gewoon aan iedereen schrijven, zodat u geen lening bij het verkeerde bedrijf aanvraagt als u een echte lening nodig heeft, neem dan contact op met dit bedrijf en u zult tevreden zijn. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

Korsuize Ella Nico

Mariette Mosselmans

Mijn naam is Mariette Mosselmans en ik kom uit Brussel in België. Ik heb zojuist mijn lening ontvangen van het leningbedrijf van Patricia Kingsman en ik heb over dit bedrijf gehoord en ik dacht dat het een nepbedrijf was, maar nu ben ik zo blij dat dit bedrijf me heeft geholpen en 100% dit bedrijf is echt, dus iedereen die een lening nodig heeft, dit is het juiste bedrijf om vanaf nu een aanvraag in te dienen. Ik heb een lening aangevraagd voor mijn bedrijf van 250.000,00 euro en dit bedrijf heeft me onmiddellijk geholpen. Ik ben zo blij dat ik dit bedrijf getuig omdat ik zag andere mensen het doen en ik ben blij een van de mensen te zijn die getuigenissen delen over hoe dit bedrijf me heeft geholpen, dus iedereen als je een echte lening nodig hebt, je helper is hier. hun contactgegevens zijn patriciakingsman.loans2016@gmail.com

Jannette Molenkamp

Lucette Roeland

Goedendag iedereen

Mijn naam is Lucette Roeland, ik kom uit België, ik wil deze weinige tijd gebruiken, ik moet op internet zeggen dat als je een echte en legitieme lening nodig hebt, Patricia Kingsman het juiste bedrijf is om te solliciteren. een lening van en Patricia Kingsman was het derde bedrijf waar ik een aanvraag indiende ik ontving mijn lening van het leningbedrijf van Patricia Kingsman in minder dan 8 uur tijd, zoals het bedrijf me vertelde, dus iedereen die een online lening nodig heeft zonder opgelicht te worden, solliciteer bij Patricia Kingsman en wees gerust verzekerd dat u tevreden zult zijn met dit bedrijf. U kunt alleen contact opnemen met dit bedrijf via e-mail. e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Groeten aan iedereen die dit bericht over de hele wereld leest.

Renate Peeters

Patricia God zal u en uw gezelschap zegenen

Johnny Vandenberghe Brempt

An Goedknegt

Goede dag allemaal op deze site

Mijn naam is An Goedknegt, ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Breda. Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om een paar weken geleden op internet te schrijven over mevrouw Patricia Kingsman. op een dag besloot ik opnieuw op zoek te gaan naar een lening omdat de lening erg belangrijk was voor mijn bedrijf, toen vond ik mevrouw Patricia Kingsman en ik zag zoveel mensen getuigen over haar bedrijf en ik wist niet zeker of haar lening legitiem was, maar ik besloot het te geven een poging en ik vroeg een geleend bedrag van 750.000,00 euro aan ze vertelde me alles wat ik moest doen, inclusief een vergoeding die ik moest storten in eerste instantie dacht ik dat het oplichterij was, maar ik probeerde het omdat ik zag dat mensen ook getuigden over haar goed daden dat ze erg aardig en behulpzaam is, dus toen ik het geld stortte dat nodig was voor mijn lening, verzekerde ze me dat ik mijn lening in minder dan 8 uur of uiterlijk 8 uur op mijn bankrekening zal ontvangen. Ik zei oké en ik wachtte gisteren ik kreeg een bericht van mijn bank dat ik een bedrag van 750.000,00 euro op mijn bankrekening heb bijgeschreven, dus ik nam contact met haar op en vertelde haar erover en ze was blij dat ik mijn lening heb ontvangen. En ik beloof mezelf dat iedereen die me heeft geholpen, ik haar naam overal op internet zal delen over haar geweldige hulp. Dus iedereen in Nederland of over de hele wereld als je een legitieme lening nodig hebt, neem contact op met mevrouw Patricia Kingsman, want ze is legitiem en ik weet nu dat zelfs als er nepmensen zijn die clams naar leningverstrekker mevrouw Patricia Kingsman door God is gestuurd. Iedereen die een snelle lening nodig heeft, neemt contact met haar op via Whatsapp of per e-mail en het e-mailadres van het bedrijf is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Bedankt en groeten aan iedereen die mijn bericht heeft gelezen.

williams

Wij verstrekken allerlei soorten leningen tegen een rente van 2%. geïnteresseerde personen moeten contact met ons opnemen via deze e-mail: fristinlandloanfirm@hotmail.com

Stefan Roger